
Bouwjaar | 27-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 23.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 32.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 23.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G.Nelissen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burgemeester Wolfsstraat 6 |
Postcode | 6265 AA |
Plaats | Sint Geertruid |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 4081201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-nelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Ledig gewicht: 1.305 kg
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-07-2025
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- 12 maanden Bovag garantie (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Autobedrijf G.Nelissen BV te St.Geertruid al 50 jaar uw beste zakenpartner op Nissan gebied maar we zijn ook voor U de beste en betaalbaarste zakenpartner voor elk ANDER merk.
Ik nodig u dan ook uit, om een bezoek te brengen aan ons totaal vernieuwd bedrijf. Bijna alle auto's
staan binnen opgesteld,dus prima te bekijken ook bij mindere weersomstandigheden.
Bij ons kunt U voor alles terecht wat maar met mobiliteit te maken heeft,van verkoop NIEUW en GEBRUIKT van Brommobiel tot Vrachtauto.
Voorzien van een super moderne werkplaats welke de volgende zaken voor U kunnen verrichten:
Volledig schadeherstel - Uitdeuken zonder spuiten - Ruitvervangingen - Volledig Airco service -
Alle bandenzaken inclusief uitlijnen computer gestuurd - onderhoud en reparatie alle merken -
Diagnose stellen aan de hand van de modernste uitleesapparatuur - APK keuringstation -
Aanbrengen van lakpantsers - inbouw van accessoires enz.....
Lid van Bovag en NAP en RDW erkend om motorvoertuigen op naam te zetten.
U ziet alles onder een dak.
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai e-Power | Elektrische auto voor beginners
Nissan heeft zich ten doel gesteld om elektrisch rijden bereikbaar te maken voor iedereen. Daarom biedt Nissan behalve volledig elektrische auto's ook tussenvormen aan. Eén daarvan is het zogenaamde "e-Power"; een nieuwe techniek die veel van de voordelen van elektrisch rijden zou bieden, zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Doet e-Power wat het belooft?

De Nissan Qashqai e-Power is kort gezegd een elektrische auto op benzine. Dit concept werkt maar half. e-Power biedt wel het comfort van elektrisch rijden, maar is niet zuiniger dan een gewone hybride
Plus
- veel van de voordelen van elektrisch rijden
- beter weggedrag dan conventionele versie
- zelfde actieradius als een benzine-auto
Min
- niet zuiniger dan parallel hybride of kleine turbomotor
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Doet de e-Power techniek van Nissan wat het belooft? Slechts half. Deze constructie van een benzinemotor die stroom opwekt voor een elektromotor biedt inderdaad de rust, het comfort en de souplesse van elektrisch rijden. Bovendien kan, net als in een elektrische auto, met één pedaal worden gereden.
Echter, afhankelijk van de omstandigheden is wel degelijk merkbaar wanneer de benzinemotor bijspringt en/of extra energie genereert. Het belangrijkste probleem is echter: het verbruik is niet lager dan dat van een traditionele hybride en zelfs niet lager dan dat van een kleine, moderne turbomotor. En ondanks het feit dat deze zogenaamde "seriële hybride" eenvoudiger en dus voordeliger is om te fabriceren dan een parallel hybride, ligt de aanschafprijs niet lager. Vanwege de CO2-uitstoot is de Qashqai e-Power in Nederland zelfs niet voordeliger dan een volledig elektrische auto!
Kort gezegd is de Nissan Qashqai e-Power een elektrische auto op benzine. Deze Qashqai is daarom alleen zinvol voor regio's waar de laadstructuur te wensen over laat en/of elektrisch rijden nog in de kinderschoenen staat.
Deel deze advertentie