Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV Direct uit voorraad leverbaar
€ 156.250,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.658 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV Direct uit voorraad leverbaar
€ 156.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.658 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg Noord 85-87 |
Postcode | 6439 AB |
Plaats | Doenrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.de-uiver.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 122 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 23
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.730 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 105 kWh
Interieur
Interieurkleur: Ebony Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,8 kWh/100km
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Airco reiniging, Einde garantie controle, Grote onderhoudsbeurt, Jaguar Land Rover Assistance, Nieuwe mattenset, Ozon behandeling interieur, Safety Pack, Volledige Waxoil behandeling exterieur, Volle tank brandstof
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
De eendrachtige samenwerking van de benzinemotor en de elektromotor geeft deze Land Rover Range Rover Sport zijn geweldige rijkwaliteiten. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 3658 Het lederen interieur voegt stijl en allure toe. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Verblinding van tegenlig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
![Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4134/land-rover-range-rover-sport.jpg)
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!