Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth Cruise Control/ Matrix LED / blind spot

€ 109.950,- incl. BTW

Bouwjaar 23-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.563 km
Deuren 5
Kenteken P-158-ZF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth Cruise Control/ Matrix LED / blind spot


€ 109.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.563 km
Deuren 5
Kenteken P-158-ZF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Provincialeweg Noord 85-87
Postcode 6439 AB
Plaats Doenrade
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-uiver.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 41 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 198 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 7 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 83 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 22-07-2024
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Airco reiniging, Einde garantie controle, Grote onderhoudsbeurt, Jaguar Land Rover Assistance, Nieuwe mattenset, Ozon behandeling interieur, Safety Pack, Volledige Waxoil behandeling exterieur, Volle tank brandstof

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Brandstofmotor, elektromotor? Deze hybride Land Rover Range Rover Sport combineert ze. En dat is te merken bij de pomp, want die ziet u voortaan minder vaak. We nemen u in gedachten even mee. Stop uw bagage moeiteloos achterin dankzij de elektrisch bediende achterklep, neem plaats achter het stuur en zie meteen het luxe lederen interieur. Even het elektrisch bediende glazen panorama dak open en rijden maar! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. De luchtvering zorgt dat de zijwindgevoeligheid wordt geminimaliseerd; dat betekent meer veiligheid en rijcomfort. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, g

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie