Land Rover Defender 2.4 TD 110 SW XTech De Uiver Special 7-Persoons 165 Pk 440 Nm + Cruise Control

€ 64.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.398 km
Deuren 5
Kenteken N-408-DH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.4 TD 110 SW XTech De Uiver Special 7-Persoons 165 Pk 440 Nm + Cruise Control


€ 64.500,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.398 km
Deuren 5
Kenteken N-408-DH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Provincialeweg Noord 85-87
Postcode 6439 AB
Plaats Doenrade
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-uiver.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2011

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 132 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Laadvermogen: 1.110 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 291 g/km
Fijnstofuitstoot: 47 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleveringspakket Base Ouder dan 10 jaar (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (3 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve Tank Brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck, Vraag naar de voorwaarden
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Airco reiniging, Einde garantie controle, Grote onderhoudsbeurt, Jaguar Land Rover Assistance, Nieuwe mattenset, Ozon behandeling interieur, Safety Pack, Volledige Waxoil behandeling exterieur, Volle tank brandstof

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Deze Land Rover Defender is privé gebruikt. Geen Off Road verleden. verkeerd perfecte staat van onderhoud. Zie interieur, exterieur, onderzijde en motorruimte. 

Deze Land Rover Defender is extra voorzien van een full chassis en body Reconditioning.
Chassis is volledig behandeld met een coating. De holle ruimtes van het chassis en carrosserie zijn behandeld met Waxoil. Meerprijs € 1750,- Excl. Btw

De Uiver Special

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie