Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium | Automaat | Panorama | Massage | B&O | Camera | Multi-Contour-stoelen met Active Motion Massage | Dodehoek-assistent - Noodrems

€ 24.889,-

Bouwjaar 30-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.021 km
Deuren 5
Kenteken J-128-PX Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 91 kW (124 pk)

Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium | Automaat | Panorama | Massage | B&O | Camera | Multi-Contour-stoelen met Active Motion Massage | Dodehoek-assistent - Noodrems


€ 24.889,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.021 km
Deuren 5
Kenteken J-128-PX Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 91 kW (124 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BCSM Bram Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Postwagenstraat 8
Postcode 6219 NP
Plaats Maastricht
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24282842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boschcarservice-maastricht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2020 - apr 2021

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 181 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.226 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 12 maanden
Garantie: 20.000 km

Net binnen gekomen, uitgebreide foto's volgen. Interesse in een bezichtiging of proefrit, bel of app met 06-24282842

Frisse Ford Puma Titanium voorzien van premium B&O sound systeem en een Panorama dak. Maagdelijk weinig kilometers met NAP, recent onderhoud genoten bij de officiële Ford dealer.

Uniek aan deze Puma zijn de Multi-Contour-stoelen met Active Motion Massage zou weleens de meest intelligente stoel kunnen zijn waarin je ooit hebt gezeten. Je kunt de stoel op wel tien verschillende manieren aanpassen aan het lichaam.
Maar het beste komt nog: de Multi-Contour-stoel masseert ook! Elf kussens bewegen subtiel terwijl je rijdt. Zo wordt autorijden pas echt ontspannen. De lichte bewegingen storen je niet in de concentratie. Integendeel, ze zorgen ervoor dat je helemaal ontspannen aankomt op jouw bestemming. Artsen die meewerkten aan het ontwerp van de stoel ontdekten dat de spierspanning dankzij de massage tot 60% afnam. Geen wonder dat vier van de vijf mensen de Multi-Contour-stoel comfortabeler vinden dan een gewone autostoel.

Tevens voorzien van alle Safety- veiligheid opties zoals verkeersbord herkenning, Rijstrook-spoor assistent met correctie, adaptieve cruise control, brake assist. Tevens voorzien van Climate control. Parkeer assistent met parkeer sensoren, achteruitrijcamera en uitrij-waarschuwing.

Uitgebreid multi-media systeem met o.a Bang and Olufson premium sound systeem. Navigatie systeem, wifi voorbereiding, Bluetooth bellen en diverse app applicaties zoals Apple Car Play en Android auto. Wireless phone charging. Volledig dealer onderhouden, wordt geleverd met 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Om teleurstelling te voorkomen graag naar de beschikbaarheid informeren voor bezoek. Voor een bezichtiging en/of proefrit ALTIJD even van te voren bellen i.v.m. beschikbaarheid auto en sales ondersteuning

Meerprijs aflevering en garantie:

€ 599 Hiervoor ontvangt de auto een
- Onderhoud naar v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Puma ST | Pas op! Bijt!

De Puma is een compacte gezinsauto van Ford. Ondanks de naam is de Puma niet lenig of bijterig. Met het oog op het gezin zijn de rijeigenschappen goed, maar niet uitgesproken. Daar moet nu verandering in komen met de komst van de "Puma ST". Hoe hard bijt deze sportieve uitvoering van de Puma?

Autotest | Ford Puma ST Pas op! Bijt!

De Ford Puma ST is een gezinsauto met een uitgesproken sportief karakter. Wanneer het mag is de ST wild en snel, wanneer het moet is de ST (bijna) even functioneel als een gewone Puma.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • ruim en praktisch

Min

  • stevig verbruik
  • grote draaicirkel
  • onhandig kleine buitenspiegels

Conclusie

Hoe hard bijt de Ford Puma ST? Hij brult harder dan hij bijt, maar bijten doet de Puma ST zeker. Om dat iets exacter onder woorden te brengen: de Puma ST is snel, maar voelt nog sneller dan hij eigenlijk is. Het meer dan communicatieve onderstel, het gretige toeren maken van de motor en het opzwepende motorgeluid geven het gevoel dat de Puma ST onoverwinnelijk is. Juist die balans tussen veelbelovende presentatie en daadwerkelijke prestaties is kenmerkend voor de Puma ST: uitgesproken sportief, maar tegelijkertijd een deugdelijke gezinsauto.

Deel deze advertentie