Bouwjaar | 01-07-1970 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.000 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-1970 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.000 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HD USA CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoek 14 |
Postcode | 6088 ES |
Plaats | Roggel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 498200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hdusacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Coupé
Interieurkleur: Zwart
Motorrijtuigenbelasting: geen
Mooie 1970 Chevrolet Camaro met Nieuwe V8 motor en 4 speed transmissie.
Auto staat op Duits kenteken maar kan zonder kosten op Nederlands kenteken.
= Bedrijfsinformatie =
Naast verkoop biedt HD USA Cars onderhoud en reparatie voor alle Amerikaanse auto's. Onze werkplaats kan u helpen op het gebied van motor- en aandrijftechniek, brandstof-, elektronica- en tuningsystemen, airconditioningcontrole, APK-keuring, revisie en nog veel meer.
Wij zijn specialist in LPG inbouw. LPG (autogas) is een schone en betrouwbare brandstof. Door de lagere CO2-uitstoot is deze brandstof minder milieubelastend dan diesel of benzine. Ook is LPG een prijsgunstige brandstof. Wij hebben veel ervaring met het inbouwen van een LPG tank en alle benodigdheden voor een goede LPG installatie bij verschillende soorten Amerikaanse automerken.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0475498200).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.