Bouwjaar | 10-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.556 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-169-XP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 49.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.556 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-169-XP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Maastricht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Australielaan 30 |
Postcode | 6199 AA |
Plaats | Maastricht-Airport |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3618555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2023 - 2024
Modelcode: U11
Typenummer: 61EF
Technische informatie
Koppel: 494 Nm
Actieradius: 430 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.985 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Sensatec geperforeerd Oyster
Bekledingcode: KHCX
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 173 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX1 | Gezinsauto in hart en nieren
Elektrische auto's hebben vanwege hun techniek allemaal grofweg dezelfde rijeigenschappen. Dat is een probleem voor BMW, waar alles draait om het onderscheidende karakter. Nog lastiger wordt het bij een elektrische gezinsauto, want daar staan functionaliteit, comfort en veiligheid centraal. Is de iX1, de elektrische gezinsauto van BMW, toch een echte BMW?
De BMW iX1 is een elektrisch aangedreven gezinsauto die dankzij het verfijnde onderstel en de uitstekende prestaties heel veel rijplezier biedt. Tegelijk is de iX1 handzaam, comfortabel en functioneel
Plus
- snel, levendig en zuinig
- sportief, dynamisch karakter
- even functioneel als een doorsnee SUV
Min
- kostbare Intro Edition
- spullen vallen uit open bergvak onder middentunnel
- wielen lijken het koetswerk soms voorbij te willen
Conclusie
BMW stond voor een uitdaging. De iX1 moest de functionaliteit van een gezinsauto en de bijna saaie perfectie van een elektromotor combineren met sportiviteit en rijplezier. Na een week rijden is de conclusie dat BMW met vlag en wimpel is geslaagd om deze lastige combinatie te realiseren.
Om te beginnen maakt de iX1 optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrische aandrijving biedt. De "iX1 xDrive 30" is sterker dan de snelste X1 met benzinemotor, terwijl de elektrische variant comfortabeler, soepeler en voordeliger is. De actieradius en laadsnelheid breken geen records in het segment, maar zijn ruim voldoende voor een premium-merk.
Vervolgens is BMW erin geslaagd de iX1 een sterk karakter te geven. De bestuurder is echt betrokken bij het rijden, waardoor ook is te merken hoe mooi de auto reageert op commando's. Dat geeft heel veel voldoening en nodigt steeds uit tot meer. Tegelijkertijd is de iX1 even ruim en praktisch als iedere andere middelgrote SUV. Kortom: de iX1 is een gezinsauto in hart en nieren!