Bouwjaar | 10-03-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.684 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-780-KV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
€ 109.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.684 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-780-KV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Heerlen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terhoevenderweg 98 |
Postcode | 6412 ZJ |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5452121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2022 - 2024
Modelcode: G70
Typenummer: 51EJ
Technische informatie
Koppel: 745 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 613 km
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 539 x 195 x 154 cm
Wielbasis: 322 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.615 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 3.250 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: BMW Individual Leder 'Merino' Schwarz
Bekledingcode: VCSW
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 189 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i7 | Traditie ontmoet innovatie
De BMW 7-Serie is al sinds 1977 een traditie. Dit topmodel is een grote sedan met een krachtige motor en alle luxe die BMW te bieden heeft. Dat is bij de zevende generatie niet anders. Op een uitzondering na: de i7 is de eerste elektrisch aangedreven variant van de 7-Serie. Maakt dat de i7 beter dan een traditionele 7-Serie?
De BMW i7 is een elektrisch aangedreven limousine die nog meer comfort biedt dan een traditionele 7-Serie. De luxe uitrusting komt vooral de achterpassagiers ten goede.
Plus
- zinvolle innovaties
- uiterst comfortabel
Min
- kitsche uitstraling (binnen en buiten)
- vierwielbesturing voelt onnatuurlijk
Conclusie
Met de nieuwe 7-Serie laat BMW zien waartoe het in staat is. De innovaties zijn echter niet alleen gericht op het verfijnen van de rijeigenschappen. Meer dan ooit tevoren ligt de nadruk op de achterpassagiers. Zij genieten van meer comfort en meer luxe dan voorheen.
Tevens is merkbaar dat de zevende generatie van de 7-Serie meer is gericht op de Amerikaanse en Aziatische markt. Wat voorheen als lange wielbasis gold is nu standaard. Zowel het exterieur als interieur hebben zo'n geforceerd chique uitstraling met kwistig gebruik van kristal, dat de 7-Serie in Europa als kitsch zal worden ervaren.
De belangrijkste vraag is echter: is de i7 beter dan de reguliere uitvoeringen van de 7-Serie? Ja, zonder twijfel. Hoe goed verbrandingsmotoren ook worden verfijnd en geïsoleerd, een elektromotor is van nature sterker, stiller en trillingsvrij. Omdat de i7 een grote actieradius heeft en snel kan opladen, biedt elektrische aandrijving in de praktijk alleen voordelen en geen nadelen. Traditie en innovatie gaan daarom perfect samen in de i7.