BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i High Executive M Sport Automaat / Panoramadak / Achteruitrijcamera / Sportstoelen / Park Assistant / M Sportonderstel / Navigatie Pr
€ 31.250,-
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.501 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-637-HH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i High Executive M Sport Automaat / Panoramadak / Achteruitrijcamera / Sportstoelen / Park Assistant / M Sportonderstel / Navigatie Pr
€ 31.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.501 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-637-HH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Venlo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsonweg 1 |
Postcode | 5928 LW |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3552333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2018 - dec 2020
Modelcode: F34 LCI
Typenummer: 8X31
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 183 x 151 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.575 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Dakota Schwarz
Bekledingcode: LCSW
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Hatchbacks zijn populair. Relatief licht en zuinig, en toch als het moet een indrukwekkende hoeveelheid ruimte. Helemaal als de achterbank wordt weggeklapt. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Met het grote glazen panoramadak geniet u van maximale lichtinval. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, BMW M-sportonderstel en antracietkleurige hemelbekleding.
Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Deze BMW 3-serie Gran Turismo is een complete auto anno nu, en dat merk je. Bijvoorbeeld door de aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Onderweg online zijn? Daar zorgt de ingebouwde WIFI-hotspot voor! Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico?s met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. De auto neemt u werk uit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.