Bouwjaar | 03-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.364 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 57-RJP-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.364 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 57-RJP-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zelissen Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Milieuparkweg 14 |
Postcode | 6136 KP |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53757977 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodemontage-zelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - feb 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 3 maanden
Stoer staal en superieure rijprestaties: dan weet u dat u met een Duits topmerk te maken heeft. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Wielen stil, motor uit. Dat regelt deze Audi A1 automatisch als u tijdelijk moet stoppen. Het start-stop systeem schakelt de motor meteen weer aan als u verder wilt. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
U kunt uw ogen op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Natuurlijk is er ook volautomatische airconditioning aanwezig. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Extra opties op deze auto zijn: 3-spaaks lederen sportstuur, bestuurders-informatie-systeem en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
complete onderhoudshistorie aanwezig.
Zoals u mag verwachten van deze Audi A1 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Als het tijd wordt om de banden bij te pompen, waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met een nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie
Zolang een voertuig op internet geadverteerd staat is deze beschikbaar.
Graag maken wij tijd voor onze klanten via de telefoon en zullen wij helaas niet reageren op info via de mail.
Wij geven geen info per app mail en of telefoon over "' de laatste prijs"' en of export prijs
Financiering mogelijk via DTC Lease (vraag naar de voorwaarden)
Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Informeer altijd voor dat u ons bezoekt of de auto van uw belangstelling nog aanwezig is om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn oo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!