Opel Insignia
Stille revolutie
De eerste Insignia zorgde voor een revolutie bij Opel. Dankzij de ongekend voorname uitstraling, de vooruitstrevende techniek en het grootse rijden vielen (vaste) klanten van andere merken als een blok voor de Insignia. Nu is het tijd voor de tweede generatie van de Insignia. Zal dat weer tot een revolutie leiden?
De Opel Insignia Grand Sport is een grote zakenauto die zowel comfortabel als dynamisch is. De uitrusting is modern en compleet, de ruimte (achterin) riant.
Plus
- comfortabel en dynamisch
- rijke, moderne uitrusting
- ruim, ook achterin
Min
- niet zo vernieuwend als eerste generatie
Conclusie
Zorgt de tweede generatie van de Opel Insignia voor net zo'n revolutie als de eerste? Nee, het betreft hier hoogstens een stille revolutie. De eerste generatie maakte een enorme sprong vooruit en was lange tijd de onbetwiste koploper in zijn segment. Gezien het feit dat vernieuwende techniek voorhanden is (elektrische aandrijving, (semi)autonoom rijden), had Opel opnieuw een revolutie kunnen ontketenen, maar het merk besloot anders.
De Insignia Grand Sport gaat door waar de eerste Insignia ophield. Alle sterke punten zijn nu nog sterker. Bovendien voegt de Grand Sport daar ruimte én een welkome dosis dynamiek aan toe. Dit met behoud van comfort, want de nieuwe Insignia is ook nog eens stil, heel erg stil.
Opel Insignia 12 auto occasions, nieuw en tweedehands aanbod
85.273 km - 2018 € 18.440,-
64.126 km - 2021 € 32.950,-
69.681 km - 2019 € 24.445,-
170.827 km - 2011 € 6.690,-
133.253 km - 2010 € 15.750,-
89.976 km - 2017 € 16.499,-
209.608 km - 2010 n.o.t.k.
219.132 km - 2010 € 8.950,-
161.334 km - 2012 € 8.890,-
156.033 km - 2017 € 15.950,-
94.000 km - 2019 € 17.400,- incl. BTW
170.850 km - 2015 € 9.950,-